Vozilo će se isporučivati u dvije verzije: osnovnoj, Mac-Uaz MX-3 i opremljenijoj, Mac-Uaz MX-5, po cijeni od 12.800 odnosno 21.800 eura. Vozila imaju potrebne dozvole i ateste, a novinari su mogli razgledati prva dva primjerka. ZPZ je zadužen za konzalting, pripremu i razvoj, a Matral za sklapanje, prodaju i servis.
Prema riječima direktora ZPZ-a Borisa Smrečkog, za ovu godinu planirano je sklapanje 400 do 500 vozila osnovnog modela te isto toliko vozila skuplje varijante. Tržište na koje računaju ZPZ i Matral su javna poduzeća, kao što su Hrvatske vode, Hrvatske šume, a nadaju se i interesu vatrogasnih službi, lovačkih društava i drugih koji koriste vozila za pristup teže dostupnim lokacijama.
Isto tako, ZPZ i Matral planiraju iskorak na tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore, Slovenije i Makedonije.
Baza obaju modela je školjka ruskog proizvođača UAZ, motori su poljske marke Andoria, a u tijeku su pregovori o ugradnji motora austrijskog Stayera i kineskog Isuzua.
Poljski motori su zapremine 2,5 litre, u varijantama sa 66 i 75 kilovata. Kako je najavljeno, očekuje se suradnja s jednom kineskom tvrtkom u isporuci osnovnih šasija i komponenti, te turbo dizelskih agregata.
Od hrvatskih dijelova, u vozila se ugrađuju akumulatori i dijelovi sjedišta, kaže Boris Smrečki, te najavljuje mogućnost suradnje s domaćim proizvođačima automobilskih stakala i dijelova ovjesa.
Trenutno je, dodaje, na sklapanju automobila angažirano 20 zaposlenih, a krenu li narudžbe kao je planirano, bit će angažirano još dvadeset radnika.