Direktor tvrtke Sajam Split Igor Bagarić na današnjoj je konferenciji za novinare kazao je da su se odlučili spojiti tri sajma u jedan kako bi i na taj način podigli kvalitetu turističke logistike. Predstavit će se različiti proizvodi i djelatnosti, pa će se tako kroz sajam Gast predstaviti proizvođači pića, prehrane i ugostiteljske opreme, a kroz Mediteranski sajam prije svega vino i maslinovo ulje. Na sajmu Gušti posjetitelji će imati priliku vidjeti sve potrebno za kvalitetno provođenje slobodnog vremena, od lova, sporta, putovanja do zdravog života, kazao je Bagarić.
Na sajmu u Splitu sudjeluju izlagači iz Hrvatske, BiH, Slovenije, Srbije i Crne Gore, Makedonije, Italije, Austrije, Španjolske, Mađarske i Slovačke.
Tri sajma u jednom, najavio jee, održavaju se pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Stjepana Mesića koji će ih i otvoriti.
Glavni partner sajmova je Gastro grupa, tvrtka koja okuplja 35 poduzeća i koja je lider u distribuciji gastro-proizvoda.
Uz predstavljanje proizvođača u pet dana sajma će se održati više okruglih stolova i natjecanja od kojih su tradicionalni najzanimljivija Zlatna kaciola u kojoj se predstavljaju najbolji hrvatski kuhari te utrka konobara uz niz sportskih natjecanja.
Uoči sajma održano je tradicionalno ocjenjivanje etikete vina i alkoholnih pića, za koje je ove godine bilo prijavljeno rekordnih 505 uzoraka. Žiri je za ukupan dizajn najboljim proglasio u kategoriji vina Debit 2004, proizvođača vina Babić iz Skradina te u kategoriji alkoholnih pića Orahovača Hercegovina, proizvođača tvrtke Produkt iz Čitluka.