Sporazumom je predviđena suradnja u realizaciji projekata upravljanja strateškim marketingom te provođenje marketinških strategija Hrvatske pošte.
Ta će se suradnja, pojasnio je Skoblar, realizirati godišnjim projektima s područja strateškog marketinga.
Stručnjaci EFZ-a tako će za HP raditi analizu stanja, odabir i definiranje marketinške strategije, uspostavu sustava kontrole upravljanja strateškim marketingom, oblikovanje smjernica za uspostavu sustava upravljanja odnosa s klijentima (CRM) i druge zasebne projekte, ovisno o potrebama HP-a.
Danas potpisanim sporazumom ugovorena je srednjoročna suradnja između HP-a i EFZ-a, odnosno suradnja u razdoblju od 2006. do 2008. godine, a dekan EFZ-a Ivan Lovrinović je izrazio želju da ta suradnja postane i dugoročna.
Lovrinović je također istaknuo nužnost povezivanja gospodarstva i znanosti te je kao primjer naveo niz strateških partnerstava koje je EFZ sklopio s nekim od najvećih hrvatskih tvrtki, poput Agrokora, Podravke, Croatia osiguranja, Privredne banke Zagreb i dr.
Dodao je kako je EFZ unazad dvije do tri godine napravio najsnažniji iskorak prema 'business sektoru' u svojoj povijesti. U tom su razdoblju, kazao je Lovrinović, stručnjaci EFZ-a za potrebe gospodarstva izradile 40-ak stručnih studija i projekata.
Ovim se sporazumom EFZ obvezao angažirati stručnjake te osigurati svu potrebnu infrastrukturu za provođenje dogovorenih projekata, a voditelj projekata bit će prodekan EFZ-a Tihomir Vranešević. Za koordinatore su pak imenovani član Uprave HP-a Andrej Sardelić te direktor Sektora marketinga i prodaje HP-a Damir Dobrinić.