U nazočnosti predsjednika Hrvatskog sabora Vladimira Šeksa i čelnika slavonskih županija sporazum su potpisale osječke tvrtke "Osijek-Koteks", "Cesting", "Gravia" i LIO, vinkovačka poduzeća "Cestorad" i "Vibrobeton", tvrtka "Radlovac" d.d. iz Orahovice te slavonskobrodske tvrtke "Poduzeće za ceste" d.o.o. i "Cestar" d.o.o.
Istaknuvši kako su tvrtke dobile posao "u oštru natjecanju i po vrlo strogim natječajnim uvjetima", Šeks je kazao kako tvrtke imaju sva jamstva i osiguranu financijsku konstrukciju te kako se očekuje da će obavljanjem toga posla slavonska građevna operativa smanjiti nezaposlenost u istočnoj Hrvatskoj i potaknuti gospodarski razvoj.
Predsjednik Uprave "Osijek-Koteksa" Drago Tadić kazao je kako je vrijednost projekta izgradnje nadovožnjaka 104 milijuna kuna, a na novinarski upit odgovorio je kako su udjeli članova konzorcija u projektu poslovna tajna.
Prva dionica hrvatskog dijela koridora 5c od Svilaja do Đakova, vrijedna 580 milijuna kuna, treba biti puštena u promet sredinom 2007. Sredinom ove godine trebaju završiti sve pripreme za izgradnju dionice od Đakova do Osijeka, vrijedne 850 milijuna kuna. Ona će biti puštena u promet, kako je predviđeno, sredinom 2008. ili u drugoj polovici te godine, a zatim počinje gradnja preostale dionice od Osijeka do Belog Manastira i granice s Madžarskom, rekao je Šeks.
Predsjednik Uprave "Osijek-Koteksa" Drago Tadić kazao je kako bi se, budući da gradnju koridora 5c financira Europska banka za obnovu i razvoj, bilo teško javiti na natječaj da predsjednik Sabora nije potaknuo osnivanje konzorcija.
Iako će biti nezadovoljnika zbog osnutka konzorcija, jamčim da posla u gradnji koridora ima za svu građevinsku operativu u Slavoniji i Baranji, istaknuo je Tadić, dodavši kako radovi na tome projektu mogu početi već idući tjedan.