Prema rezultatima istraživanja objavljenim na predstavljanju, najčešća područja aktivnosti hrvatskih tvrtki unutar DOP-a su ulaganja u razvoj ljudskih potencijala, unapređenje kvalitete proizvodnje te briga za potrošače i okoliš.
Ipak, naglašava predstavnik GRI-a u Hrvatskoj Damir Dragičević, dobar dio aktivnosti u Hrvatskoj poslovnoj zajednici na području DOP-a nije strateški postavljen niti se o njima izvještava javnost.
Većina aktivnosti, dodao je, odnose se na razna korporativna davanja, kao što su sponzorstva i donacije, ali ima i nekoliko primjera strateških i profinjenijih pristupa koji osnovnu poslovnu aktivnost tvrtke povezuju s odgovornošću prema zajednici.
Tako je u Hrvatskoj, kako je podsjetio, nekoliko većih tvrtki pripremilo socijalna izvješća ili izvješća o održivom razvoju. To su Ina, Pliva, Zagrebačka banka i Coca Cola Beverages Hrvatska.
GRI je međunarodna neprofitna organizacija koju su 1997. godine osnovali Koalicija okolišno svjesnih gospodarstava (Coalition of Environmentally Aware Economies) i Program Ujedinjenih naroda za okoliš, s ciljem postizanja izvrsnosti u korporativnom izvještavanju o održivom razvoju.
Smjernice GRI-a su vodeći svjetski standard za izvještavanje o društveno odgovornim praksama koje pridonose održivom razvoju.