Talent je izložen na zagrebačkom Glavnom kolodvoru, a riječ je o modelu koji je sastavni dio voznog parka nadzemne željeznice (S Bahn) u Beču i Salzburgu. S tim modelom Bombardier bi mogao sudjelovati na natječaju za isporuku vlakova za zagrebačku željeznicu, rekao je Bombardierov potpredsjednik za prodaju Stephan Krantz.
Prema njegovim riječima, više od 4 tisuće Talenata vozi u Austriji, Njemačkoj, Norveškoj i Kanadi, a tvrtka je nakon prisustva na tim tržištima zainteresirana za hrvatsko tržište i tržišta drugih zemalja regije.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić u izjavi nakon razgledavanja vlaka nije dao naslutiti tko ima realne šanse za dobijanje posla izrade prigradskih vlakova za Zagreb. Na natječaju će, kako je rekao, pobijediti ona tvrtka koja bude vodila najviše računa o domaćoj industriji, odnosno koja u svoje vlakove ugrađuje najviše dijelova proizvedenih u Hrvatskoj, kao što je bilo i prilikom izrade novih zagrebačkih tramvaja koje proizvodi Koncern Crotram u kojem su Končar i TŽV Gredelj.
Sporazum o zajedničkom financiranju nabave 18 elektromotornih vlakova za gradski i prigradski prijevoz, Grad Zagreb i Hrvatske željeznice sklopili su krajem prošle godine. Ukupna vrijednost te investicije je približno 60 milijuna eura. Tom prilikom Milan Bandić je rekao da će za nabavu prigradske željeznice biti raspisan međunarodni javni natječaj, ali je izrazio želju da u međunarodnoj konkurenciji pobijedi "domaća pamet". Predviđa se da bi prve isporuke prigradskih vlakova trebale biti za dvije do tri godine.
Bombardier je jedan od vodećih svjetskih dobavljača opreme, sustava i servisa za željeznički putnički prijevoz. U Europi zapošljava oko 20 tisuća ljudi i ima mrežu pogona i inženjerskih ureda u 16 zemalja.
Vlak Talent izložen je za vrijeme zagrebačke međunarodne konferencije o investicijama u željeznice na području jugoistočne Europe, kojoj je Bombardier jedan od pokrovitelja.