FTC, kako je istaknuto na prezentaciji, nudi hrvatskim proizvođačima tekstilne, odjevne i obućarske industrije 5.000 četvornih metara potpuno uređene površine prodajnog prostora, u sklopu trgovačkih centara u predgrađu Beča, za plasman njihovih proizvoda.
Na taj način, rečeno je, hrvatskim se proizvođačima otvara mogućnost izvoza i plasmana njihovog proizvodnog asortimana na tržište Austrije.
Koncepcija koju nudi FCT zasnivala bi se na ugovoru o franšizi, no detalji će biti poznati, kako je rečeno, kada krenu konkretni pregovori.
Direktorica Zagrebačkih robnih kuća, konzorcija koji okuplja domaće proizvođače, Marija Loborec istaknula je kako se ponuda FCT-a čini primamljivom te kako je riječ o vrlo kvalitetnom prostoru, koji s obzirom na lokaciju, nudi mogućnost dobrog plasmana finalne proizvodnje.
Podsjetila je kako Zagrebačke robne kuće već dvije godine nešto slično pokušavaju ostvariti i u Hrvatskoj, ulaskom domaćih tvrtki sa svojim proizvodima u dva objekta Name.
(Hina) xtp yds