Zbog toga će Skupština uputiti Hrvatskom saboru poziv da ne raspravlja o tom prijedlogu dok se ne doradi.
Članovi Skupštine zaključili su da prvenstvene koncesije treba dodijeliti sadašnjim brodarima te da prijedlog zakona ne poštuje posebnosti linijskog obalnog prometa na Jadranu. Smatraju da bez državne potpore ne će moći opstati brodari koji će se za dodjelu koncesije natjecati radi dobiti u poslovanju, a ne radi povezivanja otoka s kopnom.
Istaknuli su da bi predloženi zakon uveo model privatizacije "Jadrolinije" koji nije bio u javnoj raspravi, osim prikaza studije o privatizaciji toga brodara.
U Skupštini procjenjuju da sve 32 trajektne linije, kao i njihov nositelj "Jadrolinija", moraju biti zakonom zaštićeni te da ne mogu biti predmet tržišnog natjecanja.
U predloženu zakonu predviđa se osnivanje agencije za obalni linijski promet, što je Skupština ocijenila nepotrebnim ako se provodi Zakon o otocima.