Vlada tim zakonskim prijedlogom poručuje da neće davati dodatne subvencije za kvalitetno povezivanje kopna i otoka, umjesto da poruči da će država štititi svoga brodara i uz to uvoditi dodatne linije, kako bi svi imali izbora a otočani i kopno bili bolje povezani, rekao je saborski zastupnik SDP-a Slavko Linić na konferenciji, na kojoj su govorili i dopredsjednik SDP-a i župan primorsko-goranski Zlatko Komadina i saborski zastupnik i predsjednik splitskog SDP-a Marin Jurjević.
Po tom zakonskom prijedlogu, pravo javnog prijevoza dobivalo bi se temeljem koncesije, a poslove dodjeljivanja koncesije putem javnog natječaja koordinirala bi agencija sa sjedištem u Splitu.
"Van pameti je da je bilo tko protiv da agencija bude u Splitu, međutim, rekao je, imamo protiv toga da Sanader oduzima sedam linija državnom brodaru i obmanjuje javnost. Jadrolinija sa svojih 36 linija je obavila svoj posao na najbolji mogući način i ne smije se ugrožavati", kazao je Linić.
"No nemamo ništa protiv konkurencije, da se uvede deset novih linija za otoke i da one budu privatne. Ali Jadrolinija sa svojih 1800 zaposlenih od kojih je njih vrlo malo u Rijeci, daje sigurnost otočanima. Trebamo govoriti o deset novih linija a ne oduzimanju linija Jadroliniji", kazao je Linić.
Komadina je ustvrdio da ovaj zakonski prijedlog ne jamči da je zaštićen interes svih građana, a Jurjević je ustvrdio da se pokušava stvoriti umjetni sukob između Splita i Rijeke "ne bi li se prikrila mutna priprema za privatizaciju Jadrolinije u korist malobrojnih, a na štetu svih građana Hrvatske".
Sukob između Splita i Rijeke zbog sjedišta agencije je izmišljen jer nije bitno gdje će ona biti, nego gdje je Ministarstvo mora, rekao je Jurjević, dodajući da su i Split i Rijeka žrtve politike centralizacije.