NUREMBERG, 27. siječnja 2006. (Hina/Dpa) - Njemački potrošači, koji suštedjeli novac uslijed dugotrajne krize, konačno su spremni ponovnotrošiti, objavio je u petak njemački institut za istraživanje tržištaGfK, dva dana nakon što je
druga mjerodavna anketa pokazala rastoptimizma u poslovnoj zajednici.
NUREMBERG, 27. siječnja 2006. (Hina/Dpa) - Njemački potrošači,
koji su štedjeli novac uslijed dugotrajne krize, konačno su spremni ponovno
trošiti, objavio je u petak njemački institut za istraživanje tržišta GfK, dva
dana nakon što je druga mjerodavna anketa pokazala rast optimizma u poslovnoj
zajednici. GfK potrošački indeks za veljaču dosegnuo je 4,6 bodova, najvišu razinu
u pet godina, što je značajan porast u odnosu na četiri boda zabilježenih u
siječnju. Institut iz Nuremberga ispituje svakog mjeseca 2.000 potrošača diljem
zemlje.
"Faza nesigurnosti evidentno je prošla", stoji u izvješću. Uspjeh je
pripisan prošlogodišnjoj promjeni vlade u Njemačkoj i dobrom raspoloženju uoči
ovogodišnjeg svjetskog prvenstva u nogometu.
"Mislim da će se taj trend stabilizirati nakon što će vrijednosti biti
značajno veće nekoliko mjeseci", kazao je izvršni direktor GfK-a Klaus
Wuebbenhorst.