Ako su podaci i približno točni, onda to znači da godišnji troškovi oglašavanja u hrvatskim medijima prelaze jedan posto državnog proračuna, što prema izjavi analitičara njemačke novinarske udruge Michaela Klema, Hrvatsku svrstava među srednje razvijene države. Naime, u najrazvijenijim europskim državama oglašivački kolač prelazi dva posto državnog proračuna.
Prema petogodišnjem svjetskom istraživanju ZenithOptimedia o oglašivačkim troškovima "per capita", koje je provedeno od 2001. do 2005., a obuhvatilo je 66 zemalja, Hrvatska zauzima visoko 31. mjesto, odmah iza najrazvijenijih zemalja.
Prema tom istraživanju, čiji su rezultati objavljeni u brošuri "The Torn Profession", u povodu kongresa Svjetske novinarske federacije (IFJ) u Moskvi, u Hrvatskoj se na oglašavanje u medijima 2001. trošilo 69,2 dolara po glavi stanovnika, 2002. 88 dolara, 2003. 105,8 dolara, 2004. 118,9 dolara, a 2005. 152,3 dolara po glavi stanovnika.
Iste te 2005. u Norveškoj, koja je na vrhu ljestvice, trošio se 693,1 dolar, a u SAD-u 557,4 dolara. Slovenija se sa 220 dolara nalazi na 22. mjestu, a iza Hrvatske plasirale su se primjerice Kuvajt, Katar, Izrael, Portugal, Južna Afrika, Rusija, Brazil, Argentina, Bugarska i Rumunjska.
Države nastale na području bivše Jugoslavije - Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, te Makedonija uopće se nisu našle na listi ZenithOptimedia.
Po neslužbenim analizama iz 2005., u Srbiji je za oglašavanje u medijima potrošeno pet puta manje novca nego u Hrvatskoj, iako je broj stanovnika više nego dvostruk.
Na dnu ljestvice istraživanja ZenithOptimedia nalaze se Kina, Vijetnam, Indija i Moldova sa 7,4 dolara, 4 dolara, 3,3 dolara i 2,2 dolara po glavi stanovnika u 2005.