Dodao je da se ovih dana dovršavaju pregovori oko projekata izgradnje stanova za prodaju na "zanimljivim lokacijama" u Zagrebu, za koje Allianz nema strateškog partnera, već su projekti temeljeni na tržišnim načelima, što će biti princip i pri prodaji stanova.
Predstavljajući pak rezultate poslovanja Allianza u prvih šest mjeseci ove godine Galić je istaknuo da je tvrtka u gotovo svim segmentima poslovanja zabilježila rast značajno veći od prosjeka tržišta - u životnim 2,5 puta veći, a neživotnim dvostruko brži.
Allianzova premija životnih osiguranja na kraju lipnja ove godine bila je, naime, 46 posto veća nego u isto vrijeme lani i iznosila je 214,4 milijuna kuna, dok je ukupan bruto premijski prihod u neživotnim osiguranjima istodobno povećan za 15 posto, na 333,3 milijuna kuna.
Ukupni je bruto premijski prihod Allianza tako u prvoj polovici ove godine povećan za 25 posto ili 110,3 milijuna kuna, na 547,7 milijuna kuna.
Galić je pritom naglasio kako Allianz bilježi trend povećanja udjela životnog osiguranja u ukupnom portfelju, pa je trenutni omjer životnih i neživotnih osiguranja 40:60 posto, dok je cilj tvrtke potpuno uravnoteženje portfelja.
Neto dobit Allianza iznosila je pak 33,1 milijun kuna, što je za gotovo 25 posto više u odnosu na dobit iz istog razdoblja prošle godine, no dobit iz cijele 2007. godine ne bi trebala biti veća u odnosu na 2006. zbog planiranih investicija u proširenje prodajne mreže i stanogradnju.
Do kraja ove godine u Allianzu očekuju da će po prvi put dosegnuti premiju od milijardu kuna te najavljuju povećanje vlastitih prodajnih mjesta s trenutnih 113 na 120.
Za svo to vrijeme tvrtka se priprema i za liberalizaciju tržišta osiguranja od autoodgovornosti, koja će nastupiti u idućoj godini, rekao je Galić.
Pritom je istaknuo kako je liberalizacija dobra, iako nekima možda neće biti laka, no da je najbitnije da će svaki klijent dobiti priliku da ostvari cijenu osiguranja sukladnu riziku koji nosi.