S obzirom da su rezultati istraživanja pokazali da se 38 posto građana u Hrvatskoj koristi Internetom iz GfK procjenjuju da je to nešto malo više od 1,32 milijuna građana. Podsjećaju i da je 2001., kada su počeli s takvim istraživanjima, u Hrvatskoj 'surfalo' tek oko 12 posto građana.
U usporedbi s europskim prosjekom za dostignutu razinu korištenja Interneta u Hrvatskoj iz GfK kažu da je "upravo negdje na tom prosjeku" budući je to u Europi oko 39 posto.
Ipak Hrvatska u tom smislu već značajno zaostaje za primjerice Slovenijom, gdje je prosječno korištenje Internetom doseglo 56 posto stanovništva, za Austrijom gdje je to 57 posto, a u Švedskoj preko 75 posto.
Stoga iz GfK napominju da je unatoč očitom porastu te 'suvremene pismenosti' u Hrvatskoj još potrebno puno učiniti da bi se Internet više koristio kao alat svakodnevnog komuniciranja, informiranja, poslovanja i zabave. Prije svega potrebno je podići razinu opće informatičke pismenosti te znanja engleskog jezika.
Rezultati istraživanja pokazuju da se hrvatski korisnici Internetom i dalje najviše služe za dopisivanje (67 posto), za pretraživanje različitih sadržaja (65 posto), te za dnevno informiranje (53 posto).
Među korisnicima 70 posto se Internetom služe od kuće, s posla njih 23 posto, a tek njih 4 posto iz škola ili fakulteta.
Gledano po hrvatskim regijama najčešće korištenje Interneta od kuće, 97 posto, je u Lici, Kordunu i Banovini, Slavoniji 81 posto te u sjevernoj Hrvatskoj 76 posto.
Najviše od kuće je mladih od 15 do 24 godine (82 posto).
Na poslu pak Internetu najviše pristupaju građani u Istri (28 posto), Dalmaciji (26 posto) i u Zagrebu (25 posto), a po dobi većinu s posla čine oni između 55 i 64 godine (njih 64 posto).
Prema stupnju obrazovanju u korištenju Interneta prednjače oni s završenom srednjom školom i studenti (54 posto), a slijede visko obrazovani kojih je na Internetu 27 posto.
Među onima koji najviše svakodnevno 'surfaju' su građani Zagreba s okolicom (66 posto), muškarci, posebno neoženjeni (57 posto), osobe od 25 do 34 godine (57 posto), visoko obrazovani (60 posto) i osobe najviših osobnih mjesečnih prihoda (57 posto).
(Hina) xtam yds