Akcija je počela u Osijeku 12. svibnja, a tijekom svibnja i lipnja provedena je u Kninu, Rijeci, Puli, Splitu i Karlovcu.
Završetak akcije je danas u Zagrebu, a njezin suorganizator je HGK-Komora Zagreb.
Cilj akcije koju HGK redovito organizira od 2003. je promoviranje kvalitetnih i konkurentnih hrvatskih proizvoda, što je dodatni poticaj razvoju domaće proizvodnje, kažu u HGK.
U okviru te promotivne akcije posebna pozornost ove je godine poklonjena tvrtkama čiji proizvodi već nose znakove "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta". Tako je oznaku "Izvorno hrvatsko" do sada osvojio 81 proizvod, dok oznaku "Hrvatska kvaliteta" ima 164 proizvoda hrvatskih tvrtki.
Ovogodišnju akciju pratio je i projekt "BE CROative" koji za cilj ima predstavljanje domaćih kvalitetnih proizvoda u inozemstvu putem ciklusa izložbi, održanih do sada u Muenchenu, Lisabonu i Bruxellesu, a u rujnu slijedi izložba u La Rochelleu.
Na zagrebačkom glavnom trgu tako danas svoje proizvode predstavljaju neke od najvećih hrvatskih tvrtki, poput Kraša, Petrokemije, PIK Vrbovca, Zvijezde, Jamnice, Zvečeva, IPK Kandita, Gavrilovića, Dalmacijavina i dr.