FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: 90 posto građana zna za akciju "Kupujmo hrvatsko"

Autor: ;rbel;
ZAGREB, 13. lipnja 2007. (Hina) - Za akciju Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko" te za njen slogan čulo je više od 90 posto hrvatskih građana, a istraživanje centra za istraživanje tržišta GfK pokazalo je da je ta akcija potaknula četvrtinu građana da hrvatske proizvode kupuju više nego prije.
ZAGREB, 13. lipnja 2007. (Hina) - Za akciju Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko" te za njen slogan čulo je više od 90 posto hrvatskih građana, a istraživanje centra za istraživanje tržišta GfK pokazalo je da je ta akcija potaknula četvrtinu građana da hrvatske proizvode kupuju više nego prije.

Istraživanje je provedeno u svibnju ove godine, osobnom anketom u kućanstvima na reprezentativnom uzorku tisuću stanovnika starijih od 15 godina.

Rezultati istraživanja, koje je danas objavilo GfK Croatia, pokazuju kako se više od polovice ispitanika, odnosno njih 56 posto, u potpunosti slaže s tvrdnjom na kojoj HGK temelji ovu akciju, a to je da se kupnjom domaćih proizvoda izravno pomaže domaće gospodarstvo.

Doda li se tome i 30 posto ispitanika koji se djelomice slažu s tom tvrdnjom, ukupan postotak slaganja raste na 86 posto.

Iz GfK pritom napominju kako je potpuno slaganje više prisutno kod osoba starih 55 i više godina (64 posto), dok je djelomično slaganje najviše prisutno kod mlađih osoba, od 15 do 34 godine (između 37 i 39 posto).

Na pitanje da li ih je ta akcija potaknula da hrvatske proizvode kupuju više nego ranije, 73 posto građana odgovorilo je da ih kupuje isto kao i ranije, a 25 posto da danas radije odabire hrvaske proizvode nego ranije. Tek jedan posto ispitanika pak tvrdi da ih kupuje manje nego prije.

HGK je akciju "Kupujmo hrvatsko" započela 1997. godine, u cilju promocije kvalitetnih hrvatskih proizvoda, nosioca znakova 'Izvorno hrvatsko' i 'Hrvatska kvaliteta'. Akciju 'Kupujmo hrvatsko' od nedavno prati i projekt "Be CROative" čiji je cilj predstaviti domaće kvalitetne proizvode u inozemstvu.

(Hina) xrub ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙