"Samo opušteni vozač vozi sigurno", kaže Goetz Renner koji proučava ponašanje vozača za Mercedes.
Elektronička pomagala imaju veliku ulogu u smanjenju razine stresa, tvrdi Jens Ludmann, koji je bio na čelu razvojnog tima novog Forda Mondea u tvornici u Koelnu.
"Ako elektronika određuje brzinu i razmak do vozila ispred, vozač je pod manjim stresom i ne mora se toliko koncentrirati", rekao je Ludmann, ukazujući na pozitivne učinke Prilagodljive kontrole brzine (ACC).
Osim toga, zvučna izolacija i dobar klimatski uređaj te navigacijski sustav mnogu utječu na veću opuštenost vozača. Idealnom temeperaturom u kabini se, prema procjenama, smatra raspon od 18 do 23 stupnja Celzija.
"Sve temperature izvan tog raspona smatraju se neugodnim i razdražljivim", rekao je Thomas Kuepper iz Centra za medicinu putovanja (CRM) iz Duesseldorfa.
"Visoke temperature u automobilu imaju isti učinak kao previše alkohola u krvi. Vrijeme reagiranja, kognitivne reakcije i koncentracija su smanjeni, a povećava se opasnost od nezgode", rekao je liječnik iz CRM-a Markus Schmitt.