"Danas najavljenim inicijativama uvodimo novi standard odgovornosti, u potpunosti u skladu s našim 100-godišnjim nasljeđem, te nastavljamo razvijati svoju misiju pomaganja ljudima u informiranom odabiru hrane koju konzumiraju", kazao je David Mackay, predsjednik i izvršni direktor te kompanije.
Novi nutricionistički kriteriji stupaju na snagu 2008. i određuju gornju granicu porcije na 200 kalorija, te maksimalno dva grama zasićenih masnoća.
Taj je Kelloggov potez dio okretanja američkih prehrambenih kompanija i restorana unaprjeđenju nutricionističkih standarda i suzbijanju sve većeg problema gojaznosti.
"Usvajanjem novih nutricionističkih standarda i reformom marketinga, Kellogg se nadvio nad ostatak prehrambene industrije", kazao je izvršni direktor Centra za znanost u interesu javnosti (CSPI) Michael Jacobson. "U praktičnom smislu, to znači da će roditeljima postati lakše svoju djecu naučiti odabiru zdrave hrane - osobito ako drugi proizvođači i oglašivači odluče krenuti istim putem".
Prema novim standardima, Kelloggovi proizvodi oglašavani na televiziji, radiju, u tisku ili na Internetu, koji privlače 50 posto ili više djece ispod 12 godina starosti, morat će ispunjavati nove nutricionističke standarde.
"Ove korake poduzimamo u odgovoru na sve veću zabrinutost javnosti zbog oglašavanja usmjerenog na djecu te kako bi dokazali svoju predanost odgovornom marketingu", kazao je Mackay. "Povrh toga planiramo stavljati sve veći naglasak na proizvode s povećanim nutricionističkim vrijednostima te nastaviti pronalaziti načine za što učinkovitije naglašavanje nutricionističkih vrijednosti i zdravog stila života u marketingu usmjerenom na djecu", dodao je.