Ta organizacija postoji od 1994., a trenutno djeluje u 60 zemalja svijeta i surađuje s proizvođačima 2.400 robnih marki.
Direktor tvrtke Superbrands Adriatic Borut Zemljić istaknuo je da znak i status Superbrands dobivaju proizvodi koji su visoko cijenjeni i odlikuje ih izvrsnost u svakom pogledu, od kvalitete preko dizajna do omiljenosti kod potrošača.
Govoreći o nastanku hrvatske knjige Superbrands te brendiranju pojedinih proizvoda, Zemljić naglašava da nije bilo lako doći do 'brandova-odlikaša' budući na hrvatskom tržištu aktivno djeluje oko 15 tisuća robnih marki.
Uz pomoć brojnih agencija za istraživanje tržišta i njihovih podataka multidisciplinarno vijeće izdvojilo je 700 finalista-robnih marki, od kojih su status i znak Superbrands dobili njih 98, a u knjizi predstavljeno 41.
Osim hrvatskih robnih marki poput Vegete, Aspirina, Čokolina, Gavrilovića, Dukata, otoka Hvara, ali i Janice Kostelić te drugih, u knjizi su u statusu Suprebrandsa u Hrvatskoj predstavljeni i brojni inozemni proizvodi poput American Expressa, Ballantine'sa, Domestosa, Knorra, Kindera i drugih.
Od svih hrvatskih robnih marki sa znakom Superbrands posebno je istaknuta Vegeta, koja je, čulo se, zapravo jedina hrvatska robna marka koja s pravom nosi status svjetskog superbranda, uspješno se prodajući na 40-ak inozemnih tržišta.
Okupljene na predstavljanju knjige pozdravio je i ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić naglasivši da je to izniman događaj za Hrvatsku jer pokazuje osnaživanje i konkurentnost njenog gospodarstvo. Što više kvalitetnih i konkurentnih hrvatskih robnih marki i brendova znači i više uspjeha na tržištu, naglasio je Vukelić.
(Hina) xtam yds