Prvi vlak koji će proći građevinski potpuno obnovljenom dionicom pruge Oštarije - Knin - Split bit će teretni vlak iz Ogulina za Knin.
Modernizacija ličke pruge počela je 2003. godine, a ukupno stoji oko 1,4 milijarde kuna, od čega je dosad utrošeno nešto više od 700 milijuna kuna.
U prvoj fazi obavljeni su kapitalni remonti dionica pruge između Oštarija i Splita. Druga faza bila je izgradnja 14 kilometara nove pruge, triju velikih mostova, 38 željezničko-cestovnih prijelaza i osiguranje šest kolodvora. Druga faza završava ovoga vikenda spajanjem posljednje dionice na kojoj su trajali radovi, od Perušića do kolodvora Gospić.
Treća faza znači nastavak osiguranja svih drugih kolodvora, polaganje optičkog kabela i uvođenje daljinskog upravljanja prometom. Ti radovi osigurat će kvalitetu infrastrukture koja će omogućiti promet putničkih vlakova između Zagreba i Splita kraćem od pet sati, kaže se u priopćenju.
Dodaje se da će u obnovu i osuvremenjivanje građevnih postrojenja (kolosijek, mostovi, kolodvori) pruge Oštarije - Knin - Split ukupno biti uloženo 700 milijuna kuna, u osiguranje kolodvora i upravljanje prometom 638 milijuna kuna, u rekonstrukciju kolodvora i pružnih građevina 65 milijuna kuna te u telekomunikacijsku infrastrukturu 17 milijuna kuna.