FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga

Autor: ;dduk;
ZAGREB, 10. travnja 2007. (Hina) - U središtu modernog brandinga je potrošač kojemu se robne marke prilagođavaju, za razliku od klasičnog pristupa u kojem su se potrošačke navike nastojale oblikovati u skladu s tipiziranim proizvodima.
ZAGREB, 10. travnja 2007. (Hina) - U središtu modernog brandinga je potrošač kojemu se robne marke prilagođavaju, za razliku od klasičnog pristupa u kojem su se potrošačke navike nastojale oblikovati u skladu s tipiziranim proizvodima.

Istaknuto je to na današnjoj konferenciji Superbrands Summit, koju su organizirali Institucionalni centar za profesionalnu edukaciju i međunarodno udruženje Superbrands.

Glavni govornik na konferenciji je Francuz Marc Gobe, autor koncepta emocionalnog brandinga i autor bestsellera 'Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People.

Njegova glavna ideja je da poslovni svijet u kojem dominira logika dobiti i svijet potrošača, u kojem dominiraju emocije, treba povezati, a najbolji put ka tome je, prema njegovom mišljenju, u otkrivanju emocionalnih kodova prema kojima potrošači oblikuju izbor.

Stoga je, kaže Gobe, glavno oruđe uspješnog modernog brandinga emocionalna naracija o proizvodu putem koje se potrošačima šalju poruke o prednostima proizvoda i njegovoj sukladnosti sa karakteristikama potrošačeve osobnosti.

Ta naracija ne mora biti samo verbalna, već se poruke koje oblikuju neku robnu marku, mogu plasirati oblikom pakovanja, upotrebom posebnih boja i drugim dizajnerskim zahvatima.

Takav pristup, kaže Gobe, rezultira većom humanošću proizvoda, koja proizlazi iz poštovanja individualnosti potrošača, nasuprot uniformnosti ponude koja je bila glavna karakteristika klasičnog brandinga.

Na konferenciji Superbrands Summit, uz emocionalni branding teme su još stvaranje i upravljanje najvrjednijim svjetskim brandovima, izazovi globalnog brand managementa te razvoj lokalnih brandova.

Međunarodna organizacija Superbrands osnovana je u Velikoj Britaniji 1994. godine. Prisutna je u 60 zemalja, a u Hrvatskoj djeluje od prošle godine. Bavi se identifikacijom i imenovanjem iznimnih robnih marki, pruža usluge savjetovanja te analizira rezultate robnih marki na svjetskim tržištima.

(Hina) xduk yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙