U ostalim hrvatskim krajevima izgrađene su autoceste i na dionicama na kojima je promet na godišnjoj razini znatno manji nego na prometnicama u Slavoniji i Baranji. Tako primjerice, kazao je Daniel Srb, "prosječna godišnja razina prometa u jednom danu na autocesti Zagreb-Split iznosi 4500 vozila, 5500 na autocesti Zagreb-Rijeka, a kod Kušavca u Osječko-baranjskoj županiji 9500 i kod Bilja 11.500, no unatoč tomu autocesta se kroz Baranju još ne planira graditi".
Nije ni u programu izgradnje autocesta do 2008., a argument da s madžarske strane nije izgrađena autocesta, ne može se prihvatiti jer su u drugim hrvatskim krajevima autoceste izgrađene do granica sa susjednim državama bez obzira na neizgrađenost s druge strane granice, kazao je Srb.
Na konferenciji je ocijenjeno kako u Slavoniji i Baranji nisu uklonjene ni ratne štete ni posljedice rata zbog čega je velik broj nezaposlenih. Usporeno je i razminiranje te se može očekivati da će ono takvim tempom u Slavoniji i Baranji završiti za 46 godina", kazao je Gordan Matković.
Ocijenio je kako su "iz Slavonije i Baranje tri ministra i tri državna tajnika te predsjednik Hrvatskog sabora, koji nisu pokazali dostatnu brigu za one koji su ih izabrali, što je nedopustivo".
Osudili su i "početak grandioznog projekta, poput mosta Pelješac-kopno, koji nema gospodarsko opravdanje" te što se samo ove godine "u sanaciju stanja u brodogradnji predviđa sedam milijarda kuna, a za poticaje i potpore u Slavoniji i Baranji izdvaja se manje od milijarde kuna na godinu, a od poljoprivrede živi više od 300.000 stanovnika".
HSP, među ostalim, zahtijeva od Vlade "pomoć u izgradnji športske dvorane primjerenu pomoći koju će dobiti Split", kazao je Srb.
U predizborno vrijeme "svašta će se obećavati glede razvoja i budućnosti istočne Hrvatske, ali HSP-a traži da se obećanja ispune", rekli su Matković i Srb, dodavši kako "HSP nije regionalna, nego stranka koja se zalaže za integralno hrvatstvo koje upravo i nalaže pošten odnos prema svim dijelovima Hrvatske".