Knjiga je rezultat višegodišnjeg praktičnog rada autorice u programu Hrvatskog radija i interdisciplinarnog pristupa istraživanju medijske prakse, a izašla je u nakladi "Golden marketing - Tehničke knjige".
Knjigu su predstavili recezenti Milivoj Solar, Zrinjka Peruško, urednica Mirjana Paić-Jurinić te novinar Aleksandar Stanković.
Solar je naglasio da je problematika kojoj je knjiga posvećena iznimno važna u naše doba, kada elektronički mediji vladaju javnim mnijenjem i kada teorija tih medija pokušava pratiti i objasniti njihov eksplozivni razvitak.
Ocijenio je da je riječ o izvorno znanstvenom djelu, koje će biti dragocjen udžbenik studentima novinarstva, dobrodošao priručnik novinarima i korisno štivo za širi krug zainteresiranih čitatelja.
Zrinjka Peruško je, pak, kao posebnu vrijednost knjige istaknula teorijski utemeljeno istraživanje, koje kombinira društvene i humanističke znanosti, ocijenivši da je ono dokaz neophodnosti razvoja medijskih studija kao posebne znanstvene discipline, zaključila je Peruško.
Urednica Mirjana Paić-Jurinić ocijenila je da je knjiga pionirska u svom području, te da je autorica, obuhvativši više teorijskih razina, postavila standard za buduća istraživanja.
Promotori su postavili i pitanje budućnosti medija s obzirom na ubrzan razvoj novih komunikacijskih tehnologija, na koje je izravno odgovorio Stanković, ocijenivši da je "bitka radija s televizijom za većinu ljudi u svijetu već izgubljena".
Sama autorica izrazila je nadu da će njezina knjiga koristiti studentima i medijskim istraživačima, te naglasila da su neka pitanja u knjizi samo dotaknuta te da ima još prostora za istraživanje.