Kako se navodi u priopćenju te kompanije, njezina je neto dobit porasla na 371 milijun eura, sa 165 milijuna u istome razdoblju godine ranije. To je gotovo jednako prognozama analitičara od 374 milijuna eura. Prihodi su istodobno uvećani 8,2 posto, na 3,59 milijarde eura.
U Latinskoj Americi, na čijim tržištima ta kompanija prodaje više od polovine svojeg piva, zabilježen je 10-postotni rast prihoda, ali je zato došlo do pada prodaje na profitabilnijem - zapadnoeuropskom tržištu.
Rast prihoda ostvaren je i na sjevernoameričkom kontinentu, a kompanija je nastavila sa strategijom širenja svojeg poslovanja na tržišta u nastajanju zemalja srednje i istočne Europe - uključujući Rusiju - te Azije, gdje je prošle godine kupila kinesku pivovaru Fujian Sedrin. InBev je sada jedna od najvećih pivovara u Kini.
Ostvaren je cilj iz 2004. ostvarivanja dobiti u visini 30 posto prihoda, priopćeno je nadalje iz te kompanije. Godišnja dobit InBev-a u 2006. je porasla 56 posto, na 1,41 milijardu eura.
Rast prodaje na tržištima u nastajanju umanjuje učinak slabijih rezultata u zapadnoj Europi, gdje ljudi općenito piju sve manje alkohola, a kad piju, sve se češće radi o vinu ili žesticama. Prodaja je u toj regiji u četvrtom tromjesečju oslabila 1,9 posto, te 0,5 posto na godišnjoj razini.