Njegova neto dobit dosegnula je 1,21 milijardu eura, a uključuje i 291 milijun eura čistog jednokratnog dobitka ostvarenog prodajom pivovare u Španjolskoj. Prihodi od prodaje uvećani su 9,6 posto, na 11,8 milijardi eura.
Rast dobiti podupiran je većim obujmom prodaje i višim cijenama te povećanom prodajom najprofitabilnijih brandova, navodi se u priopćenju Heinekena.
Obujam prodaje povećan je u svim regijama a ponajviše u istočnoj Europi, dvjema Amerikama te u Africi. Ukupan obujam je uvećan za 11 posto, na 111,9 milijuna hektolitara.
Tvrtka, u čijem su vlasništvu pivovare diljem svijeta, objavila je da je međunarodna prodaja njezinog branda Heineken uvećana za 13 posto, na 22,5 milijuna hektolitara, što je najveći rast prodaje tog piva od 1980-ih. Prodaja branda Amstel uvećana je 7,1 posto na 12,2 milijuna, pri čemu je snažan rast ostvaren u Rusiji.
U zapadnoj Europi gdje tvrtka ima najprofitabilnije operacije, prodaja je porasla za svega 0,6 posto na 32,1 milijun hektolitara, dok su prihodi uvećani za 2,4 posto a operativna dobit za 4,8 posto, dosegnuvši 633 milijuna eura.
U istočnoj i središnjoj Europi, gdje su tvrtkine najveće operacije po obujmu prodaje, obujam je porastao za 19 posto, na 46,9 milijuna hektolitara. Operativna dobit povećana je za oko 20 posto, na 364 milijuna eura, kaže se u priopćenju Heinekena.
Kompanija je objavila i optimistične prognoze za 2007. istaknuvši kako očekuje rast zarade prije izvanrednih stavki za više od 10 posto.
"Ovo je bila snažna godina za Heineken", kaže se u priopćenju izvršnog direktora Jean-Francoisa van Boxmeera.