Prihodi Unilevera u tom su razdoblju porasli za tri posto, dosegnuvši 39,6 milijardi eura.
Kako se navodi dalje u tvrtkinom priopćenju, na neto dobit u 2006. utjecala je prodaja Unileverovog europskog poslovanja sa smrznutom hranom za 1,2 milijardi britanskom investicijskom fondu Permira. Ako se izuzmu izvanredne stavke, neto zarada iznosila bi 3,68 milijardi eura, 10 posto više u odnosu na godinu ranije.
U četvrtom tromjesečju Unileverova je neto dobit gotovo utrostručena, dosegnuvši 2,1 milijardu eura. Poskočila je čak 185 posto u odnosu na isto razdoblje godine ranije, što u tvrtki pripisuju, među ostalim i prošlogodišnjoj prodaji dijela poslovanja sa smrznutom hranom.
Predsjednik uprave Unilevera Patrick Cescau podsjetio je na strukturalne reforme koje je kompanija provela i svotu od 300 milijuna eura koju je Unilever uložio u marketing.
"Poboljšana izvedba u 2006. pokazuje da su dalekosežne promjene koje smo poduzimali tijekom protekle dvije godine donijele rezultate", stoji u priopćenju predsjednika uprave.