FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Gotovo trećina prodavača ne pozdravlja kupce

Autor: ;vlul;
ZAGREB, 12. veljače 2007. (Hina) - Gotovo 30 posto zaposlenih na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske uopće ne pozdravlja kupce, rezultati su istraživanja koje je u drugoj polovici siječnja i početkom veljače provela Heraklea, jedina specijalizirana agencija za "mystery shopping" u Hrvatskoj.
ZAGREB, 12. veljače 2007. (Hina) - Gotovo 30 posto zaposlenih na različitim prodajnim mjestima diljem Hrvatske uopće ne pozdravlja kupce, rezultati su istraživanja koje je u drugoj polovici siječnja i početkom veljače provela Heraklea, jedina specijalizirana agencija za "mystery shopping" u Hrvatskoj.

U ispitivanju je sudjelovalo gotovo 200 Herakleinih tajnih kupaca, a zadatak im je bio prilikom ulaska na bilo koje prodajno mjesto obratiti pažnju na to je li ih djelatnik pozdravio te je li to učinio ljubazno ili rutinski.

Ukupni rezultat pokazao je kako je svega 44,48 posto djelatnika ljubazno pozdravilo tajne kupce, dok je njih 26,02 posto to učinilo tek rutinski.

Porazan je pak podatak da čak 29,51 posto djelatnika nije uopće pozdravilo tajne kupce, što znači da gotovo svaki treći djelatnik uopće ne pozdravlja kupce.

Tajni su kupci posjećivali maloprodajne trgovine prehrambenim i neprehrambenim artiklima, financijske institucije, benzinske postaje, telekomunikacijske centre, auto-salone i ugostiteljske objekte.

Tajni kupci su najljubaznije pozdravljani u Istri i na Kvarneru, gdje ih je 53,06 posto djelatnika ljubazno pozdravilo prilikom ulaska na prodajno mjesto.

Najmanje je kupaca ljubazno pozdravljeno u Zagrebu, njih samo 40,66 posto. Također, od svih regija, u Zagrebu su tajni kupci najčešće bili pozdravljeni samo rutinski, i to u 30,77 posto slučajeva.

Najviše kupaca nije uopće bilo pozdravljeno na prodajnim mjestima u Dalmaciji, njih 32,86 posto.

Gledajući ukupne rezultate po regijama, najviše su i najljubaznije pozdravljali djelatnici u Istri i Kvarneru, a najmanje i najneljubaznije oni u Dalmaciji.

Tajne kupce su najljubaznije pozdravljali u ugostiteljskim objektima, a slijede prodavači automobila.

Istodobno, najmanje su puta bili pozdravljeni u telekomunikacijskim centrima te u maloprodajama prehrambenih artikala.

U telekomunikacijskim centrima čak 38,46 posto djelatnika uopće nije pozdravilo tajne kupce, a isto nije učinilo ni 35,68 posto prodavača u prodavaonicama prehrambenih artikala.

(Hina)

An unhandled error has occurred. Reload 🗙