Prodaja Renault grupe na svjetskom tržištu pala je za 4 posto, dok su ukupni prihodi manji za 0,8 posto i u prošloj su godini iznosili 41,5 milijardi eura.
Taj pad u Renaultu objašnjavaju 4,2 posto manjim prihodima u Francuskoj i Europi, u odnosu na 2005. godinu, zbog nastavka Renaultove selektivne komercijalne politike i očekivanog lansiranja novih proizvoda u drugom polugodištu ove godine.
U drugim svjetskim regijama, grupa je ostvarila rast prihoda, zahvaljujući dobroj prodaji marki Renault, Dacia i Samsung.
U Renaultu ističu da su na poslovanje u 2006. godini utjecali veći rast cijena sirovina od predviđenih, te troškovi usklađivanja s normom Euro 4 koji nisu bili ugrađeni u prodajnu cijenu vozila.
Za ovu godinu, najavljuje se pozitivan utjecaj lansiranja novog Twinga i Lagune u Europi, a izvan Europe komercijalizaciju Logana u Brazilu, Iranu i Indiji, što bi trebalo povećati broj prodanih vozila.