Po pisanju tjednika Tyden, privatizacija zračne luke Prague-Ruzyne privukla je zanimanje Hochtief Airporta, podružnice Hochtiefa, vodeće tvrtke u njemačkoj graditeljskoj industriji, još jedne njemačke tvrtke Fraport, operatera Frankfurtske zračne luke, australske Macquarie Bank i češke investicijske banke PPF te slovačkih ulagača Penta i JT.
"To je zanimljiva prilika za nas", kazala je glasnogovornica Hochtief Airporta Donatella Gasser za češki tjednik. "Praški aerodrom ima ogroman potencijal".
"Mi smo značajni ulagači u zračne luke i to je razlog našeg razmatranja svih mogućnosti koje se nude diljem svijeta", kazala je pak glasnogovornica Macquarie Bank Alison Jefferis.
Wolfgang Schwalm iz tvrtke Fraport samo je za češki tjedni list izjavio kako je njegova kompanija u potrazi za novim transakcijama na području Europe.
Zračna luka, o čijoj je privatizaciji češka vlada donijela odluku prošle godine, značajno je širila svoje poslovanje posljednjih godina i prevezla rekordnih 11,5 milijuna putnika u 2006.
Njezin novi terminal Nord-2 počeo je s radom u siječnju 2006. i trebao bi teoretski podići kapacitete na 20 milijuna putnika godišnje, pri čemu bi ta brojka bila ostvariva u 2020. No, još je potrebno izgraditi novu pistu koja bi se pridružila dvjema postojećima, a ti planovi trenutno stoje zbog problema vezanih uz kupnju zemljišta.