FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Rijeka: istraživanje o imidžu grada - osnova za izradu marketinške strategije

Autor: ;hsup;
RIJEKA, 30. siječnja 2007. (Hina) - Riječko gradsko Poglavarstvo razmatralo je danas nalaze Istraživanja percepcije identiteta i imidža Rijeke, koje je napravila agencija "Puls" te odlučilo raspisati pozivni natječaj za izradbu marketinške strategije grada Rijeke.
RIJEKA, 30. siječnja 2007. (Hina) - Riječko gradsko Poglavarstvo razmatralo je danas nalaze Istraživanja percepcije identiteta i imidža Rijeke, koje je napravila agencija "Puls" te odlučilo raspisati pozivni natječaj za izradbu marketinške strategije grada Rijeke.

U istraživanju "Pulsa" naglašeno je da ono daje naznake o mogućim smjerovima razvoja identiteta grada, odnosno brenda grada, ali da su za razvoj potrebne daljnje marketinške razrade i strateške odluke.

Zaključeno je da bi u budućem upravljanju imidžom Rijeke trebalo koristiti četiri dimenzije identiteta grada, a to su Rijeka kao lučki grad i prometno čvorište, zatim mentalitet Riječana, otvorenost i multikulturalnost, potom riječka kulturna ponuda, manifestacije, karneval, rock tradicija i alternativna kultura te okolina Rijeke i njeni resursi.

Jedno od manje pogodnih, a dominantnih obilježja grada jest to što je Rijeka industrijski grad.

U "Pulsu" smatraju da imidž i identitet Rijeke treba temeljiti na povezivanju različitih pozitivnih dimenzija identiteta te da je potrebno ukloniti negativne aspekte percepcije Rijeke kao prljavog, onečišćenog, tranzitnog i lučkog grada.

U istraživanju su sudjelovali ispitanici iz Rijeke, Zagreba, Splita i Karlovca. Među ostalim, istraživalo se koji gradovi ostavljaju pozitivan, a koji manje pozitivan dojam.

Pozitivan dojam na ispitanike ostavili su Varaždin, Rovinj, Dubrovnik, Zadar, Rijeka, Zagreb, Osijek, Trogir i Samobor, a manje pozitivan Rijeka, Split, Karlovac, Sisak, Gospić, Zagreb, Gradiška i Petrinja.

Varaždin je najčešće spominjan kao grad koji ostavlja pozitivan dojam, a Rijeku se u pozitivnom smislu najčešće spominjalo u vezi s mentalitetom.

Pozitivne asocijacije na Rijeku najčešće su kod Riječana i Karlovčana, a negativne asocijacije na Rijeku najčešće su kod Zagrepčana i Splićana.

U istraživanju je zaključeno i to da dio ispitanika iz drugih dijelova Hrvatske svoje dojmove o Rijeci temelji na grubom dojmu i slici Rijeke od prije 20 ili 30 godina te da je iz njihovih odgovora razvidno da dugo nisu posjetili taj grad i da ga doživljavaju isključivo kao lučko i industrijsko središte.

(Hina) xhsup yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙