Tijekom prošle godine Toyota je prvi put prodala više od milijun vozila u zapadnoj Europi, što je povećanje od 11 posto u odnosu na 2005. godinu. Marka Lexus je postigla rast od visokih 76 posto, te po prvi put prešla granicu od 50 tisuća vozila.
Kao rezultat povećanja prodaje Toyotin tržišni udio je porastao na 5,84 posto, što je najveći ikad postignuti tržišni udio za ovog proizvođača u Europi.
Toyotin rast u Europi temelji se na europskoj proizvodnji. Oko 70 posto vozila prodanih u Europi tu je i proizvedeno. Za 2006. to je značilo 808.463 vozila, 863.507 motora i 568.212 mjenjača iz tvornica u Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Turskoj, Poljskoj i Češkoj, kaže se u objavi Toyota Motor Europe-a.
Yaris se ponovo pokazao kao najbolje prodavani Toyotin model u Europi s prodanih 250.880 vozila (rast 17 posto), a RAV4 je ponovo postao najpopularniji europski 4x4 model s porastom prodaje od 23 posto u odnosu na 2005. godinu, s prodajom 126.210 komada.
Rekordni rezultati prodaje su također postignuti za AYGO (97.526 komada, rast 315 posto), Corollu Verso (95.684 komada, +3 posto), Hilux (20.066 komada, +87 posto) i Prius (22.778 komada, +21 posto).
Najveće Toyotino europsko tržište u 2006. bila je Njemačka, s prodajom od 141.097 vozila, a slijede Ujedinjeno Kraljevstvo (140.075) i Italija (138.199). Najsnažniji rast je zabilježen u Rusiji (+63 posto), s prodanih 108.959 komada.
U Hrvatskoj Toyota je prošle godine prodala 4.081 novih automobila i zauzela sedmo mjesto u prodaji po markama, s tržišnim udjelom od 5,18 posto. Najpopularniji Toyotin model bio je Yaris, kojeg je prodano 1.313 primjeraka.