ZAGREB, 5. prosinca (Hina) - Međunarodni trgovački lanac "Metro" večeras je u zagrebačkom naselju Jankomiru otvorio svoj prvi hipermarket u Hrvatskoj, a generalni direktor Metro Kash & Carry Hrvatska, Tamas Jarossa izjavio je uoči
otvaranja da Metro namjerava do proljeća 2004. otvoriti, osim u Zagrebu, još četiri svoja hipermarketa i to u Sesvetama, Rijeci, Splitu i Osijeku.
ZAGREB, 5. prosinca (Hina) - Međunarodni trgovački lanac "Metro"
večeras je u zagrebačkom naselju Jankomiru otvorio svoj prvi
hipermarket u Hrvatskoj, a generalni direktor Metro Kash & Carry
Hrvatska, Tamas Jarossa izjavio je uoči otvaranja da Metro
namjerava do proljeća 2004. otvoriti, osim u Zagrebu, još četiri
svoja hipermarketa i to u Sesvetama, Rijeci, Splitu i Osijeku. #L#
Metro je u svoj hipermarket u Jankomiru investirao 40 milijuna
njemačkih maraka, a prostire se na 9823 četvorna metra prodajnog
prostora i zapošljava ukupno 380 radnika.
U hipermarketu se nudi osam tisuća prehrambenih i deset tisuća
neprehrambenih proizvoda, a kako je istaknuto na konferenciji za
novinare, 90 posto prehrambenih proizvoda proizvedeno je i
isporučeni iz hrvatskih poduzeća, istaknuto je na konferenciji za
novinstvo prije otvorenja.
Dvije trećine neprehrambenih proizvoda je iz uvoza, što je u skladu
s trenutačnom situacijom u Hrvatskoj, no vodstvo Metroa se nada da
će, kao i u drugim istočnoeuropskim državama, udio tih hrvatskih
proizvoda s vremenom rasti.
Tamas Jarossa je istaknuo da Metro trenutačno u Hrvatskoj ima
60.000 registriranih kupaca s vrlo sličnom strukturom kao u
Austriji i Mađarskoj. Dodao je da je izdavanje njihovih kartica u
skladu s hrvatskim zakonodavstvom, a princip Kompanije je
poslovati sukladno lokalnom zakonodavstvu, što potvrđuje
prisutnost Metroa u 24 države.
Procijenio je također da će maloprodaja i restorani zauzeti važno
mjesto u Metroovoj prodajnoj koncepciji.
Predsjednik Uprave Metro AG-grupe Hans-Joachim Koerber rekao je na
konferenciji za novinare da je praksa Metroa poslovanje s lokalnim
dobavljačima i proizvođačima, što konkretno znači da će Metro 90
posto prehrambenih proizvoda nabavljati od lokalnih proizvođača, a
istodobno će se otvoriti prigoda za izvoz hrvatskih proizvoda preko
njihove međunarodne prodajne mreže.
Cijela grupa Metro prošle godine je ostvarila promet od 47
milijardi eura, što je svrstava među najveće trgovačke grupacije.
(Hina) mku sp
(Hina) mku sp