FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

O IZVOZU HRVATSKIH PROIZVODA NA TRŽIŠTE NJEMAČKE

Autor: ;TPER;DSTA;TPER;
ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - U poticanju izvoza hrvatskih proizvoda na njemačko ali i ostala tržišta Europske unije značajnu ulogu trebale bi imati inozemne konzultantske tvrtke, koje će poduzetniku pomoći kod izvoza, budući su dobro upoznate s tržištem zemlje iz koje dolaze.
ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - U poticanju izvoza hrvatskih proizvoda na njemačko ali i ostala tržišta Europske unije značajnu ulogu trebale bi imati inozemne konzultantske tvrtke, koje će poduzetniku pomoći kod izvoza, budući su dobro upoznate s tržištem zemlje iz koje dolaze.#L# Istaknuo je to direktor Sektora za malo gospodarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) Milivoj Jurišić na današnjem predavanju na temu izvoza hrvatskih proizvoda na njemačko tržište. Skup su organizirali Sektor za malo gospodarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) i konzultantska tvrtka DRS Duffner Renz Schlegel & Partner" iz Stuttgarta. Jurišić ističe kako uloga konzultanata nije samo da pomažu hrvatskim tvrtkama u izvozu, već bi istodobno trebali poticati strane investitore na ulaganja u Hrvatsku. Gospodarski kontrolor i porezni savjetnik "DRS & Partneri" Tilmann Renz istaknuo je kako je Njemačka pored Italije najvažniji trgovinski partner Hrvatske. Prema podacima za prvih devet ovogodišnjih mjeseci Hrvatska je u Njemačku izvezla roba u vrijednosti od 545 milijuna dolara, što je 22,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Istodobno, hrvatski je uvoz iz te zemlje premašio 1,5 milijardi dolara, što je povećanje od 26,7 posto. Renz je kazao kako postoji nekoliko mogućnosti za hrvatski pristup na njemačko tržište. Riječ je o prodaji koja može biti direktna, putem trgovinskih zastupnika ili podružnih tvrtki, zatim suradnji s njemačkim tvrtkama ili preko "joint ventura". Direktna prodaja, drži on, najlošija je varijanta za početak poslovanja u Njemačkoj jer kupci nemaju partnera direktno u mjestu s kojim bi mogli razgovarati, nema prisutnosti na tržištu, postoje poteškoće u slučaju reklamacija itd. Najbolji način, prema mišljenju Renza, je prodaja preko nekog trgovinskog zastupnika. Hrvatsko poduzeće u takvom slučaju ne posluje samostalno, a prednost je ta što njemački kupci imaju partnera u Njemačkoj kojem se mogu obratiti, a troškovi koji nastaju ovise većinom samo o prometu. (Hina) tp ds

(Hina) tp ds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙