ZAGREB, 14. listopada (Hina) - Na 11. festivalu oglašavanja FESTO 2003. te međunarodnom festivalu event marketinga EVENTUM 2003., koji će održati od 23. do 25. listopada u Opatiji, okupit će se više od 1000 sudionika iz raznih
marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti.
ZAGREB, 14. listopada (Hina) - Na 11. festivalu oglašavanja FESTO
2003. te međunarodnom festivalu event marketinga EVENTUM 2003.,
koji će održati od 23. do 25. listopada u Opatiji, okupit će se više
od 1000 sudionika iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća,
oglašivača i srodnih djelatnosti.#L#
Bit će to prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te
priprema za budućnost oglašavanja, industrijske grane na koju
valja sve više ozbiljno računati, istaknuto je na današnjoj
konferenciji za novinare Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ),
organizatora dvaju skupova.
Direktor festivala, koji se održavaju pod pokroviteljstvom
Hrvatske gospodarske komore, Edvin Jurin je istaknuo da su glavne
programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a direktni marketing,
gradovi kao turistički brandovi, integralne marketinške
komunikacije i upravljanje dizajnom, a EVENTUM-a kreativnost u
event marketingu i sponzorstvima.
Predavanja će održati ugledni domaći i inozemni stručnjaci, a uz
radni dio predviđen je i natjecateljski dio. Alma Čakmazović,
predsjednica žirija FESTO-a koji je odlučivao o najboljima od 331
rada 47 prijavitelja, istaknula je da će se dodijeliti više nagrada
u 11 skupina - "Malo zvono" i "Zlatno zvono", a agencija godine
ponijet će "Veliko zvono". Rad koji odskače po svojoj kreativnosti
i originalnosti dobit će Grand Prix. Prijave za promotivne projekte
koji sadrže događanje, tj. "event" kao osnovni dio osmišljenog
komuniciranja, primaju se još sutra, 15. listopada 2003.
Predsjednik Uprave HOZ-a Ivica Vidović ističe kako je industrija
oglašavanja samo kroz medije prošle godine ostvarila 300 milijuna
dolara prihoda. Stoga je poruka koju želimo odaslati da je
oglašavanje industrija na koju Hrvatska treba ozbiljno računati u
budućnosti, industrija koja izravno i neizravno jača hrvatsku
konkurentnost proizvoda, također i na inozemnim tržištima,
naglasio je Vidović.
(Hina) db ds
(Hina) db ds