VARŠAVA/ZAGREB, 9. listopada (Hina) - "Poslovna odgovornost - nova razvojna strategija", naziv je poslovne konferencije održane 6. i 7. listopada u Varšavi, u okviru Europske poslovne kampanje za društvenu odgovornost poslovnog
svijeta 2005. (European Business Campaign for CSR 2005).
VARŠAVA/ZAGREB, 9. listopada (Hina) - "Poslovna odgovornost - nova
razvojna strategija", naziv je poslovne konferencije održane 6. i
7. listopada u Varšavi, u okviru Europske poslovne kampanje za
društvenu odgovornost poslovnog svijeta 2005. (European Business
Campaign for CSR 2005). #L#
Organizirali su je poljski Odgovorni poslovni forum i Svjetska
banka, pri čemu su Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj
(HRPSOR) i International Business Leaders Forum bili
suorganizatori rasprava u kojima su se predstavile tri hrvatske
kompanije: Coca-Cola Beverages Hrvatska, Podravka i Pliva koju je
zastupao predstavnik krakovske podružnice.
Kako su danas izvijestili iz HRPSOR-a, skup je okupio oko 300-ak
sudionika uključujući sve nacionalne organizacije iz regije koje
se bave odgovornošću poslovnog svijeta.
Konferencija je bila doprinos ostvarenju europskog koncepta
društvene odgovornosti poslovnog svijeta, razvijenom u funkciji
dostizanja strateškog cilja zacrtanog u Lisabonu 2000. - Europa do
2010. treba postati najkompetitivnije gospodarstvo svijeta
zasnovano na znanju.
Europska društvena odgovornost poslovnog svijeta (CSR Europe) je
mreža u koji je izravno uključeno 59 kompanija i 16 nacionalnih
partnerskih organizacija, koja mobilizira tisuće predstavnika
europskog poslovnog okruženja, dajući primjere dobre prakse,
uputama i alatom za učenje, nudi tečajeve, tematske događaje i
istraživanja.
Okupljanjem i sučeljavanjem busenissa, donositelja odluka,
političara, investitora, socijalnih partnera, predstavnika
civilnog društva i akademskih krugova stvara se europsku
strategiju društvene odgovornosti poslovnog svijeta, istaknuto je
na skupu, prenose iz HRPSOR-a.
(Hina) db ds
(Hina) db ds