Na takve rezultate najviše je, kako pojašnjava voditeljica korporativnih komunikacija Generalturista Maja Weber, utjecao ovogodišnji 35 postotni rast prihoda s inozemnih tržišta (većinom s britanskog, francuskog, talijanskog i ruskog), kao i 36 posto veći prihodi od organizacije sajmova i kongresa. Uz to su, kaže Weber, ove godine za 15 posto smanjeni i troškovi poslovanja u odnosu na prošlu godinu.
Značajan dio poslovanja te agencije, koja godišnje ostvaruje oko 400 milijuna kuna prometa, je i prodaja zrakoplovnih karata, u čemu u Hrvatskoj, kako kaže, i dalje imaju vodeću poziciju sa tržišnim udjelom od oko 35 posto u ukupnom broju prodanih zrakoplovnih karata.
Generalturist trenutno zapošljava 224 radnika, od kojih je 16 novih menađerskih kadrova, imaju 20 poslovnica u svim većim hrvatskim gradovima, a njihove usluge nudi i više od 150 ovlaštenih subagenata. Vozni park čine 20 autobusa te deset luksuznih jedrilica smještenih u ACI Marini Trogir.
Govoreći o aktualnim temama i prodaji Weber je istaknula da trenutno bilježe 15 posto bolju prodaju zimsko-skijaških te prigodnih programa (adventskih, božićnih i novogodišnjih). U vezi Nove godine najviše se traže programi na hrvatskom Jadranu i Sloveniji, a značajan interes bilježe i za Pariz, Beč, Budimpeštu, Prag, Toskanu, Nizozemsku, ali i Dubai. Na skijanje će s tom agencijom, kako procjenjuju, u predstojećoj sezoni putovati oko 10 tisuća putnika.
(Hina) xtam yds