Cuaron, koji se na međunarodnoj filmskoj predstavio filmom "I tvoju mamu također" osobito je ponosan zbog dostignuća latinskoameričke kinematografije.
Od brazilskog režisera Waltera Sallesa i njegovih "Motorcycle Diaries" do argentinske režiserke Lucrecie Martel i njezina filma "La Nina Santa", južnoamerički filmovi bili su u središtu pozornosti na ovogodišnjem filmskom festivalu u Cannesu.
Cuaron zastupa zanimljivu teoriju o uspjehu južnoameričke kinematografije pa tako tvrdi da se "velike filmske škole događaju 15 godina nakon socijalnih pokreta. Petnaest godina nakon pada šaha, dogodila se sjajna iranska kinematografija. Sa završetkom vojnih diktatura u Latinskoj Americi, odjednom 10 godina poslije, stvari se pokreću. Mlada generacija učinila je nešto novo u Meksiko no tako je i u ostatku Latinske Amerike".
Cuaron drži da je "kultura ponovo oživjela nakon što je završilo razdoblje snimanja filmova pod patronatom vlada", te zaključuje da su danas definitivno najutjecajnije kinematografije Latinske Amerike i Azije.