Govoreći završnog dana 12. savjetovanja Hrvatskog društva ekonomista (HDE) koje se održava u Opatiji, Kalmeta je rekao kako bi prihodi HC-a u 2005. trebali iznositi 1,5 milijardi kuna, rashodi 2,15 milijardi kuna, dok HAC očekuje prihode od 2,36 milijardi kuna, a rashode veće od 4,9 milijardi kuna. Njihov će se deficit, kazao je Kalmeta, najvećim dijelom financirati iz kredita. Za održavanje sustava i investicije Hrvatske će željeznice pak iz proračuna dobiti oko 2,9 milijardi kuna.
Prema preporukama EU, zemlje kandidati u prometnu bi infrastrukturu do 2015. godine trebale ulagati oko 1,5 posto BDP-a godišnje, kako bi u tom roku infrastrukturu digle na razinu one u EU. Hrvatska je međutim već ove godine u cestovnu i željezničku infrastrukturu uložila oko sedam milijardi kuna, tj. oko 3,5 posto BDP-a, a ta razina ulaganja koja je i veća od preporuka EU neće biti znatno manja ni u 2005. godini.
Od značajnijih prometnih projekata za iduću godinu Kalmeta je izdvojio i projekt izgradnje novog putničkog terminala u Zračnoj luci Zagreb. Za njegovu bi izgradnju natječaj trebao biti raspisan u ljeto 2005., a vrijednost projekta procjenjuje se na oko 140 milijardi američkih dolara.
Kalmeta je najavio i kako će Vlada do kraja prosinca ove godine predstaviti plan građenja i rekonstrukcije državnih cesta te gradnje autocesta u narednom četverogodišnjem razdoblju.