Te je procjene danas u Londonu iznio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić na hrvatskoj konferenciji za novinare u sklopu 25. svjetske turističke burze WTM, koja se održava od 8. do 11. studenoga.
Bulić je naglasio da se Hrvatska na britanskom turističkom tržištu zadnjih nekoliko godina profilirala kao privlačna i kvalitetna turistička zemlja, u kojoj sve više britanskih turista nalazi nešto za sebe. Posebno je u porastu zanimanje za male i obiteljske hotele, ponudu seoskog i kulturnog turizma te druge "specijalne" turističke proizvode.
Procjene porasta za iduću godinu Bulić temelji na povećanju broja britanskih touroperatera koji su u svoje programe uvrstili Hrvatsku za 2005. Ove ih je godine bilo 80, a iduće više od 100, a optimizam je temeljen i na porastu broja chartera, sa ovogodišnjih 18 letova tjedno na oko 25. Uz to, u 2005. Croatia Airlines će, uz postojećih 14 tjednih letova iz Britanije za Hrvatsku, uvesti i dva nova, a nova tri leta tjedno za Split uvest ce i British Airways.
Govoreći o strateškim ciljevima razvoja hrvatskog turizma, Bulić je istaknuo da Hrvatska ne zeli postati zemljom masovnog turizma niti ponoviti pogreške svojih konkurenata u preizgrađenosti obale, nego želi razvijati kvalitetu i sačuvati izvornost ponude Mediterana kakav je nekad bio.
Konferenciji je prisustvovalo 40-ak novinara i agenata, a zanimljivo je da nakon Bulićeva izlaganja nije bilo nikakvih dodatnih pitanja. Uz njega nazočni su bili i državni tajnik za turizam u Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Zdenko Mičić, pomoćnik ministra Želimir Kramarić te hrvatski veleposlanik u Londonu Joško Paro.
Mičić i Kramarić su prisustvovali i sinoćnjoj svečanosti britanskog touroperatera Saga Holidays, koji su specijalizirani za dolaske gostiju starije dobi u Hrvatsku, na kojoj su među 500 svjetskih hotela nagrade za najbolje hotele i ponudu hrane dobila i četiri hrvatska hotela - Croatia iz Cavtata, Soline iz Brela, Laguna iz Poreča te Sol Koralj iz Umaga.