Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ove godine hrvatski turizam predstavlja na štandu od 294 četvornih metara, na kojemu će se uz poslovne razgovore sa britanskim touroperaterima, svakodnevno odvijati i eno-gastronomske prezentacije.
Londonski WTM značajan je za turističku i industriju putovanja jer osim ocjena ovogodišnje turističke sezone na svjetskoj razini daje i prve procjene iduće turističke sezone, a njime se ujedno otvara i sezona međunarodnih turističkih sajmova.
Organizatori ovogodišnjeg WTM-a napominju da će po broju posjetitelja, izlagača i stručnih skupova biti najveći do sada. Izložbeni prostor povećan je na oko 40 tisuća četvornih metara, a ukupno će se predstaviti više od pet tisuća izlagača iz 190 zemalja svijeta.
Izlagači su iz svih segmenata turističkog gospodarstva, od putničkih agencija, touroperatera, hotelskih kuća do avio kompanija i pratećih djelatnosti. WTM je poslovni sajam ("trade only"), na kojem su prva dva dana rezervirana za poslovne razgovore, sklapanje ugovora te susrete turističkih ministara, direktora i managera, dok je zadnja dva dana sajam otvoren za ostale poslovne posjetitelje iz turističke branše.
U sklopu nastupa na WTM-u Hrvatska će održati i svoju službenu konferenciju za novinare, 9. studenoga, na kojoj se uz direktora Glavnog ureda HTZ-a Niku Bulića očekuje i državni tajnik za turizam pri Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Zdenko Mičić.