Izvršni direktor Atlantic Grupe za međunarodna tržišta Bogdan Slovnik istaknuo je kako su predviđajući efekte Sporazuma o slobodnoj trgovini još u svibnju znatno snizili cijene većine svojih proizvoda i time ojačali svoju poziciju na tamošnjem tržištu.
Posebice se to, kako su pojasnili, odnosi na proizvode Cedevita i Rosal, kao dva branda koji s najvećim udjelom sudjeluju u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe na tržištu SiCG.
Pozitivni trend se nastavlja, kazao je Slovnik te dodao kako predviđaju da će u 2005. godini ostvariti prihode od 2,5 milijuna eura.
U Atlantic Grupi zadovoljni su poslovnim rezultatima i na ostalim tržištima bivše Jugoslavije. Cjeloukupni izvoz na ta područja porastao je u odnosu na prošlu godinu 7 posto, od čega je na tržištu BiH ostvaren porast prodaje od 16 posto, a na tržištu Makedonije od čak 37 posto.