Jillian De Beer predstavila je primjer stvaranja branda Novog Zelanda. Istaknula da se pri stvaranju branda moraju zaštititi identitet, kultura i ekološka načela te uključiti sve razine društva.
Kao odrednica Novog Zelanda postavljena je zelena i čista zemlja, što je pretočeno u slogan "100 posto čisti Novi Zeland", kazala je.
Dee Berr je naglasila da je za mijenjanje branda proizvoda, tvrtke, grada, regije ili države moguće provoditi strategijom malih promjena i stalnih pomaka, odnosno preuzimanjem odgovornosti za izmjenu postojećeg stanja.
Carina Felzmann istaknula je da svaka zemlja mora izraditi vlastiti, autentični brand te da pri izradi branda treba uvažavati kulturno nasljeđe i povezati ga s novim tehnološkim dostignućima.
Austrija, primjerice, želi izraditi novu nacionalnu strategiju pri čemu će se koristiti već izrađeni model koji obuhvaća privatni i javni sektor uz naglašenu potrebu objedinjavanja rada kreativaca i gospodarstvenika te priznavanje kreativnosti kao osnove za razvoj gospodarstva, rekla je Felzmann.
Konrad Von Viereck kazao je da je danas sve brandirano te da je brand percepcija primatelja o proizvodu, korisniku i proizvođaču. Brand postaje i pojam koji se povezuje s vlasništvom, mjestom u javnosti ili jamstvom za ispunjavanje želja korisnika, rekao je.
Von Viereck je istaknuo da je pogrešno zemlju prodavati kao brand te da, primjerice, Francuska nije samo zemlja mode, ljubavi i vina. Nemoguće je u kratkom vremenu promijeniti sliku o nekoj državi te pri tom treba paziti da se ona ne prikazuje samo putem svojih najvažnijih industrija, rekao je Von Viereck.
Festival oglašavanja Festo 2004. završava sutra izlaganjima o samoregulaciji u oglašavanju, a na završnoj će svečanosti autorima najboljih marketinskih radova biti uručene nagrade.