Hrvatska industrija tržišnog komuniciranja ostvaruje oko 500 milijuna eura godišnje, uz stalni rast, istaknuo je predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović.
Od toga se oko 390 milijuna eura ostvaruje oglašavanjem u medijima. Pritom se 60 posto tog iznosa realizira oglašavanjem na televiziji, oko 26 posto oglašavanjem u tisku, a ostatak na radio postajama, vanjskim oglašavanjem te putem Interneta.
Michel Gregoire, glavni tajnik EGTA-e, organizacije koja okuplja 47 tvrtaka za oglašavanje iz 100 televizijskih kuća u 26 europskih zemalja, naglasio je kako te televizije od oglašavanja prihoduju više od 17,1 milijarda eura na godinu ili 65 posto od svih prihoda te djelatnosti u Europi.
Glavne teme ovogodišnjeg Festo-a o kojima će izlagati 18 stručnjaka su ekonomija pažnje, evolucija i primjena business intelligencea u marketingu, suvremeni model sponzorstva, brandiranje zamlje ili regije, kako planiranje mijenja postupke potrošača, creativni copywriting te samoregulacija u oglašavanju, najavio je na konferenciji za novinare direktor festivala Edvin Jurin.
Prvi put ove je godine u sklopu Festo-a priređena izložba međunarodne oglasne produkcije iz Austrije, Slovenije, Bugarske, Srbije i Crne Gore, BiH, Mađarske, Ukrajine i Hrvatske.
Festival Eventum - festival promidžbenih projekata koji sadrže događaj ove je godine izdvojen iz Festo-a te će se, kao zaseban festival, održati u proljeće 2005.
U natjecateljskom dijelu Festivala oglašavanja za glavne nagrade - Malo zvono, Veliko zvono, Grand prix i naslov Agencija godine natjecat će se 48 autora ili autorskih skupina s ukupno 384 prijavljena promidžbena rada.
Ocjenjivački sud kojeg čine predstavnici 12 najuspješnijih promidžbenih agencija u prošloj godini dodijelit će nagrade najboljima u 11 kategorija.
Festival oglašavanja Festo 2004. završit će u subotu, 23. listopada, dodjelom nagrada autorima najboljih promidžbenih radova.