Strani proizvođači vozila još čekaju na ukidanje kineskih pravila koja zahtijevaju od njih da posluju s odvojenim distributivnim kanalima za vozila proizvedena u Kini i uvozna vozila, rekao je čelnik Komisijine Opće uprave za poduzeća, Jean-Paul Mingasson. "Rečeno nam je da je rješenje blizu, no mi ga još nismo vidjeli".
Europska tekstilna industrija, pak, priprema se za ukidanje kvota na izvoz tekstila krajem godine, a očekuje se da će Kina biti najveći uživatelj toga. "Kinezi će definitivno ugroziti naše poslove s uobičajenim dobavljačima", izjavio je Mingasson, misleći pritom na zemlje s niskim troškovima rada poput Rumunjske, Turske i Maroka. Istodobno, kazao je, europski proizvođači tekstila suočeni su s problemima pri ulasku na kinesko tržište.
Još jedan veliki problem je građevinska industrija, gdje su strane kompanije sada prisiljene registrirati se u Kini uz skupe procedure ako žele sudjelovati u lokalnim projektima.
Dok lobira za poboljšanje svog pristupa tržištu, EU također želi osigurati Kini tehničku pomoć u njezinu nastojanju da poboljša sustav certifikacije za svoje proizvode. Kina se nada da će se otići i korak dalje, te da će s EU postići sporazum o zajedničkom priznavanju certifikata. Zasad, Kina je nametnula sustav certifikacije za uvozne proizvode koji je i skup i vremenski dug, ocijeni je Mingasson.