"U Hrvatskoj je situacija specifična jer je jedna od najvećih tajni ili misterija u medijskom prostoru upravo vlasnička struktura", kaže Malović uz napomenu da mi samo "nagađamo tko su vlasnici, a nemamo pravih podataka".
Ustvrdivši da se morao uložiti veće napore od svojih kolega istraživača u ostalim tranzicijskim zemljama kako bi doznao stvarnu vlasničku strukturu nad medijima u Hrvatskoj i upozorivši da nije do kraja uspio, on navodi da je po njegovu istraživanju najveći i najutjecajniji vlasnik država "u svim njenim oblicima", a "jedan od velikih vlasnika je i Katolička crkva koja ima agenciju, tjednik i radio na nacionalnoj razini".
Malović ocjenjuje da je u Hrvatskoj "tranzicija još uvijek spora", ne znaju se brojke o prodavanosti, slušanosti, gledanosti", što daje lošu ukupno sliku vlasničke strukture u Hrvatskoj" a ne zna se ni na koji način vlasnici "utječu na medijske slobode", prenosi VOA njegove riječi.
Cilj istraživanja o medijima u 18 tranzicijskih zemalja bilo je utvrđivanje tko su vlasnici medija te jamči li vlasnička struktura njihovu neovisnost i pluralizam, a njegov je inicijator bilo Vijeće Europe, navodi Glas Amerike.