Najavio je da će krajem ove ili početkom iduće godine potpisati ugovor o pristupanje svjetskom udruženju zračnih prijevoznika Star Alliance, što će omogućiti bolji image tvrtke, mogućnost pružanja jeftinijih usluga i boljih veza.
"Ugovor o otvorenom nebu" (Open sky agreement) je okvir koji bi trebao regulirati zračni promet između EU i Hrvatske do trenutka dok Hrvatske ne postane dio EU, no Mišetić ne očekuje da će biti potpisan prije kraja slijedeće godine.
Croatia Airlinesu to bi donijelo povećanu konkurenciju, ali i povećane mogućnosti prometovanja između zemalja EU i Hrvatske, koju danas nemamo, osim onih sklopljenih bilateralnim ugovorima, kazao je Mišetić. Dodao je da tih ugovora u Hrvatskoj ima više od 40 i da su vrlo liberalni. Može se reći da se prometovanje prema Hrvatskoj već odvija prema načelima "otvorenog neba", ustvrdio je Mišetić, dodajući da ga ne zabrinjava dolazak nekih diskontnih zrakoplovnih kompanija u Hrvatsku.
Predsjednik Udruge hrvatskih zračnih luka i direktor splitske zračne luke Lukša Novak ustvrdio je da diskontni zračni prijevoznici pokrivaju novi segment tržišta u kojem je putnicima važna cijena, a manje važno vrijeme kada će letjeti. No, u Hrvatskoj ima posla za sve, jer je lani u Hrvatskoj 'letjelo' više od 3,1 milijuna putnika, od čega je Croatia Airlines imao oko 1,3 milijuna putnika i ostvario 10 postotni rast broja putnika, kazao je Novak, dodajući da nema potrebe za zabrinutošću, dok se ostvaruju dvocifrene stope rasta.
(Hina) xnz yds