Elektronska trgovina još uvijek predstavlja manji dio kartičnog plaćanja u Hrvatskoj, a bilježi zaista ubrzani rast, ističu u Visi, dodajući da je najčešće odabrana kartica za online transakcije baš njihova.
Hrvatski građani sve više počinju shvaćati kako su e-commerce transakcije brže i pogodnije nego kupovanje u trgovinama, zaključuju u Visi.
Elektronska trgovina je najrazvijenija u SAD-u , s udjelom od gotovo 70 posto globalnih kupovina na Internetu, dok je druga najrazvijenija regija u pogledu rasta e-commercea Europska Unija s udjelom od 25 posto globalnog e-commercea.
Najčešće korišteni platežni brandovi su Visine platežne kartice koje zauzimaju gotovo 60 posto svih kupovina na Internetu. Ukupan broj internetskih transakcija lani s Visinim karticama dosegao je brojku od 927,5 milijuna ili 55 posto više nego u 2002.
Omjer globalnih prijevara pomoću Visinih kartica prepolovljen je u odnosu na omjer kakav je bio prije šest godina te sad iznosi manje od 10 centa na 100 potrošenih američkih dolara globalno.
(Hina) xnz yds