LONDON, 5. svibnja 2004. (Hina/AP) - Najveći europski diskontni zrakoplovni prijevoznik, britanski easyJet objavio je danas da je pritisak konkurencije te razočaravajući promet u razdoblju oko Uskrsa rezultirao gubitkom u poslovanju u
prvoj polovini njegove fiskalne godine.
LONDON, 5. svibnja 2004. (Hina/AP) - Najveći europski diskontni
zrakoplovni prijevoznik, britanski easyJet objavio je danas da je
pritisak konkurencije te razočaravajući promet u razdoblju oko Uskrsa
rezultirao gubitkom u poslovanju u prvoj polovini njegove fiskalne
godine.#L#
Za prvih šest mjeseci poslovanja, koje je završilo 31. ožujka,
kompanija je izvijestila o gubitku od 19,7 milijuna funti (35 milijuna
dolara), što je ipak nešto niže nego u istom razdoblju godine ranije,
kada je gubitak bio u visini 46,9 milijuna funti (76 milijuna
dolara).
Prihodi su porasli na 439,7 milijuna funti, prema u istom lanjskom
razdoblju ostvarenih 372,6 milijuna. Povećan je i broj putnika, i to
za 15,9 posto, na 10,8 milijuna.
Po riječima izvršnog direktora easyJeta Raya Webstera, kompanija ima
dobru izvedbu, a poboljšavaju se i uvjeti poslovanja, no suočena je s
neprofitabilnim i nerealnim cjenovnim pritiskom konkurentskih
europskih prijevoznika. Njegove cijene u odnosu na lani snižene su čak
pet posto.
U kompaniji su na pojačanu konkurenciju odgovorili uvođenjem više
zrakoplova i destinacija do kojih prevoze putnike. U prosjeku sada u
njegovoj floti leti 78 zrakoplova, 14 više nego lani.
Webster je upozorio da će pritisak konkurencije utjecati i na
ostvarenje nešto nižih godišnjih poslovnih rezultata nego je ranije
najavljeno.
(Hina)xsbo yvmo
(Hina)xsbo yvmo