ZADAR, 1. svibnja 2004. (Hina) - Zadar je proteklog tjedna bio domaćin jedriličarske regate za 90 poslovnih ljudi iz Mađarske, koju je organizirala tvrtka "British Columbia Company" uz pomoć Jedriličarskog kluba iz Biograda.
ZADAR, 1. svibnja 2004. (Hina) - Zadar je proteklog tjedna bio domaćin
jedriličarske regate za 90 poslovnih ljudi iz Mađarske, koju je
organizirala tvrtka "British Columbia Company" uz pomoć Jedriličarskog
kluba iz Biograda.#L#
Među sudionicima te posebne regate, koja se na krstašima Elan 45
vozila na relaciji Zadar - Veli Iž - Žut - Sali - Zadar, našla se i
poslovna elita iz susjedne Mađarske, vlasnici uglednih tvrtki i
koncerna i medijskih kuća, te poznati glumci i umjetnici, koji su se
jedreći mogli upoznati s običajima i turističkom ponudom.
Direktor "British Columbia Company" Laszlo Dinya rekao je kako je
regatu mogao prirediti bilo gdje u svijetu, ali je izabrao Hrvatsku
zbog njezina jedinstvenog položaja i ljepote obale, savršenih uvjeta
za jedrenje, te goleme i zasad neiskorištene mogućnosti gospodarske
suradnje između Mađarske i Hrvatske.
Dinya je najavio da će "British Columbia" i iduće godine organizirati
jedriličarsku regatu u Hrvatskoj, na koju će pozvati i partnere izvan
Europe, a namjerava i proširiti svoje tržište nautičke odjeće i obuće
i u samoj Hrvatskoj.
Voditelj Ureda Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj Marin
Skenderović rekao je kako je Mađarska, koja je danas postala članicom
Europske unije, šesta zemlja po broju turista koji posjete Hrvatsku.
Prošle je godine, prema službenim podacima, 360.000 Mađara provelo
odmor u Hrvatskoj i ostvarilo 1,9 milijuna noćenja, a ove će ih
godine, kako se predviđe, biti barem 10 posto više, rekao je
Skenderović. Ocijenio je da će hrvatska obala Mađarima biti dostupnija
kad se otvore nove dionice autocesta i uvedu stalne zrakoplovne veze,
kao što je to učinila mađarska zrakoplovna tvrtka "Malev", koja od
prošle godine četiri puta na tjedan ima zračnu vezu Budimpešta -
Split.
Nautički turizam među Mađarima je sve popularniji, pa se Hrvatska kao
idealno odredište mora pobrinuti i za to tržištu s više od deset
milijuna ljudi, koje - zbog dobrih prometnih veza - može biti važno i
u predsezoni i u posezoni, ustvrdio je Skenderović.
(Hina) xrš yso
(Hina) xrš yso