Kustosica Iris Slade, koja je zajedno s ravnateljem Galerije Božom Majstorovićem autorica postava, splitskoj je publici iz opusa od gotovo 3 tisuće radova predstavila izbor od 105 Mirkovićevih djela: slika, skulptura, crteža, karikatura u tehnici akvarela i obojenog gipsa nastala od 1917. do 1976. godine. Neka su djela večeras izložena prvi put.
Od svoje prve izložbe 1913. do smrti 1988., Mirković je bio nezaobilazni sudionik splitske likovne scene. Prvu je slikarsku poduku stekao kod Emanuela Vidovića, a kiparsku kod Svetoslava Mihaela Paruzzija. Likovnu je akademiju završio u Pragu 1923. godine.
U slikarstvu je bio otvoren za različita likovna stremljenja u okvirima figuracije, navodi se u katalogu. Bio je zaokupljen sakralnim temama, vedutama, krajolicima i prizorima ribarenja. Osobito sretan trenutak u Mirkovićevu slikarskom stvaralaštvu dogodio se za kratkotrajna priklanjanja magičnom realizmu, oko 1930. godine, kada nastaju njegova remek djela Ružičasti i Zeleni Pierrot.
U kiparstvu je poznat po svojim portretima Ivana Meštrovića, Emanuela Vidovića, Grge Novaka, Tina Ujevića, Josipa Hatzea i drugih poznatih osoba.
Istaknuo se i kao karikaturist. U obojenom gipsu izradio je karikature mnogih poznatih pripadnika svijeta estrade, sporta i likovne umjetnosti poput Ivana Meštrovića, pjevačice Maruške Sinković i košarkaša Rate Tvrdića, koje su izložene i na ovoj izložbi.
Osim radova iz fundusa Galerije umjetnina postav obuhvaća i ona iz splitskih privatnih kolekcija, djela u vlasništvu Etnografskog muzeja, Muzeja Grada Splita i Hrvatskog pomorskog muzeja te zadarske Galerije umjetnina Narodnog muzeja i Poglavarstva grada Paga, rodnog mjesta Ivana Mirkovića.
Izložbu je otvorio splitski gradonačelnik Zvonimir Puljić, koji je istaknuo nezaobilaznu Mirkovićevu ulogu u splitskom likovnom i kulturnom životu.