Tanker je dug je 182, širok 32 te visok 17 metara.
Ugovor o gradnji ovog broda potpisan je u srpnju 2002. godine, a u travnju ove godine na navoz je položena kobilica, dok je brod porinut koncem kolovoza, što znači da je Uljanik ovaj tanker, od polaganja kobilice izgradio i isporučio za osam mjeseci.
Kako se doznaje u pulskom brodogradilištu, primopredajom četvrtog i posljednjeg tankera iz spomenute serije, koja se planira u travnju iduće godine, Uljanik u nekoliko godina neće graditi tankere već isključivo brodove za prijevoz automobila, za kombinirani prijevoz automobila i kontejnera te specijalne brodove za prijevoz željezničkih kompozicija Kaspijskim jezerom.
Današnjom sedmom primopredajom broda te porinućem još jednog tankera do konca godine, pulsko brodogradilište će u cjelosti ispuniti plan za 2005. u kojoj je do sada predao tri tankera, dva broda za prijevoz vagona i jedan brod za prijevoz automobila.
U knjizi narudžbi pulsko brodogradilište ima 20 čvrsto ugovorenih brodova vrijednosti nešto manje od jedne milijarde američkih dolara.